Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
  • Kontakt
  • Personuppgiftsbehandling
  • Självservice
Logga in
  • StartsidaPil

Återbetalning av felaktig faktura

Denna e-tjänst gör det möjligt för dig som medborgare att lämna dina kontouppgifter för återbetalning av felaktigt eller dubbelt betalda fakturor, till exempel inom äldreomsorg, barnomsorg eller andra kommunala avgifter.

Så här fungerar tjänsten

  1. Logga in med BankID.
  2. Fyll i formuläret med betalarens personuppgifter och bankuppgifter.
  3. Skicka in din ansökan digitalt.
  4. När uppgifterna är mottagna görst återbetalningen till det konto du angivit. 

 

Upplands Väsby Kommun blir personuppgiftsansvarig för dina personuppgifter när den ifyllda blanketten skickats och tagits emot (enligt dataskyddsförordningen, GDPR). För mer information om hur dina personuppgifter behandlas i ditt ärende: https://www.upplandsvasby.se/sjalvservice/personuppgiftsbehandling?searchKeyword=gdpr

Logga in

Upplands Väsby kommun
08-590 970 00

E-post
vasbydirekt@upplandsvasby.se

Öppettider

måndag-onsdag 08.00-17.00
torsdag 08.00-18.00
fredag 08.00-15.15


Organisationsnummer: 212000-0019

Postadress

194 80 Upplands väsby


Besöksadress

Dragonvägen 86


Visa på kartan
Om webbplatsen
Kontakta webbmaster