Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
  • Kontakt
  • Personuppgiftsbehandling
  • Självservice
Logga in
  • StartsidaPil
  • Felanmälan

Felanmälan

Steg 1 av 4

Vi behöver din hjälp med att hålla Upplands Väsby tryggt, snyggt och säkert! 
Med den här e-tjänsten kan du till exempel felanmäla trasig gatubelysning, lekplatser eller väghållning. E-tjänsten kräver ingen e-legitimation.

Om du vill anmäla ett fel på en lokal som du hyr av kommunen ska du använda e-tjänsten "Felanmälan för kommunens fastigheter".

Innan du anmäler
Ditt ärende kan redan ha blivit anmält. Titta på listan nedan över inkomna ärenden innan du anmäler.

När får jag svar?
Du får svar inom 2 arbetsdagar. Om din fråga kräver en längre handläggningstid bekräftar vi inom samma tid att vi tagit emot ditt ärende och talar också om vem som handlägger ditt ärende. Denna e-tjänst kräver inte någon e-legitimation. Det innebär att du inte kan följa hur det går med just din felanmälan.

Tryck på ”Nästa” knappen för att börja fylla i felanmälan.

Nästa
Avbryt

Upplands Väsby kommun
08-590 970 00

E-post
vasbydirekt@upplandsvasby.se

Öppettider

måndag-onsdag 08.00-17.00
torsdag 08.00-18.00
fredag 08.00-15.15


Organisationsnummer: 212000-0019

Postadress

194 80 Upplands väsby


Besöksadress

Dragonvägen 86


Visa på kartan
Om webbplatsen
Kontakta webbmaster