För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.
Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.
Behöver du hjälp med din ansökan?
Ring Väsby Direkt
08-590 970 00
Öppettider
Måndag - onsdag kl 08.00-17.00
Torsdag kl 08.00-18.00
Fredag kl 08.00-15.15
* Obligatoriska fält
Information om peronuppgiftsbehandling
De uppgifter du har lämnat behandlar vi i enlighet med gällande lag för behandling av personuppgifter. När du lämnar in ett medborgarförslag ska du vara medveten om att dina personuppgifter kommer att registreras i kommunens IT-system för att förslaget ska kunna behandlas. Vissa uppgifter kommer att göras tillgänliga för kommunens systemleverantör för att de ska kunna utföra drift och support. Genom att fylla i dina uppgifter nedan samtycker du till att kommunen behandlar dina personuppgifter enligt gällande dataskyddslag. Behandlingen görs i enlighet med samtycke. Uppgifterna sparas i 2 år och skickas sedan till kommunarkivet. Du har rätt att ta del av de uppgifter kommunen har om er och även begära rättelse om de är felaktiga. Personuppgiftsansvarig: Kommunstyrelsen Upplands Väsby kommun. Om du anser att vi hanterar dina personuppgifter felaktigt så kan ni i första hand vända er till vårt Dataskyddsombud via Väsby Direkt 08-590 970 00, vasbydirekt@upplandsvasby.se, men du har även möjlighet att lämna klagomål till Datainspektionen.
Till denna e-postadress skickas bekräftelsen på ditt ärende.