För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.
Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.
Behöver du hjälp med din ansökan?
Ring Väsby Direkt
08-590 970 00 knappval 4
Öppettider
Måndag - onsdag kl 08.00-17.00
Torsdag kl 08.00-18.00
Fredag kl 08.00-15.15
* Obligatoriska fält
INFORMATION OM PERSONUPPGIFTSBEHANDLING
De uppgifter du/ni lämnar behandlar vi i enlighet med gällande lag för behandling av personuppgifter. Uppgifterna behandlas för att administrera vattenabonnemang samt ta betalt för dessa tjänster. Vissa uppgifter kommer att göras tillgängliga för kommunens systemleverantör för att de ska kunna utföra drift och support. Behandlingen gör i enlighet med lag (2006:412) om allmänna vattentjänster. Uppgifterna sparas i 10 år enligt bokföringslagen. Du/Ni har rätt att ta del av de uppgifter kommunen har om er och även begära rättelse om de är felaktiga.
Personuppgiftsansvarig: Kommunstyrelsen Upplands Väsby kommun. Om du/ni anser att vi hanterat dina personuppgifter felaktigt så kan ni i första hand vända er till vårt Dataskyddsombud via Väsby Direkt 08-590 970 00, vasbydirekt@upplandsvasby.se, men du har även möjlighet att lämna klagomål till Datainspektionen.